بیا با هم یکی باشیم

بیا با هم یکی باشیم ، نه من بی تو باشم و نه تو تنها باشی!

بیا تا عاشق هم باشیم ، تو با عشق من زندگی کن و من با عشق تو نفس میکشم

بیا برای همیشه با هم بمانیم ، با خیال تو زندگی نمیکنم ، همیشه با عشق تو عاشقترینم !

بیا با هم همصدا شویم و ترانه عشق را بخوانیم ، من برای تو میخوانم و تو برای عشقمان بخوان !

بیا تا گلهای باغ زندگی را دسته دسته بچینیم و بهم هدیه دهیم!

بیا تا سرزمین عشق را با حضورمان گلباران کنیم ، شهر عشق را ستاره باران کنیم، تو از من بگو ، تا من نیز از مهربانی های تو بگویم !

بیا با هم یکدل باشیم ، و یک نفس به عشق هم نفس بکشیم!

عشق ما پاک است ، مظهر این پاکی تویی عزیزم، عشق ما مقدس ، قبله گاه من تویی عزیزم!

بیا با هم باشیم ، با هم بمانیم و یکرنگ باشیم!

عشق من تویی، عشق تو منم ، عشق ما خداست ، پس به خدا خیلی دوستت دارم!

بیا با هم وفادار باشیم ، نه من بی وفا باشم و نه تو پر از گناه باشی!

عشق ما همیشگیست ، تویی سرچشمه این جاودانگی !

ای مهربانم برای من باش ، با من یکی باش و دوستم داشته باش زیرا که من به تو و وجود پر مهرت نیاز دارم !

نظرات 2 + ارسال نظر
arezoo دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ http://pardazarezoo.

khooooooooooooooooob bod

ترنم جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:47 ب.ظ

لایک از نامه قشنگت خوشم اومد

موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد