تکرار خاطره ها

دیدن عکسهایت ، شنیدن صدایت ،تکرار خاطره هاست!

خاطره هایی به رنگ سبز ، به شیرینی لحظه های در کنار تو بودن!

کاش دوباره خاطره ها تکرار شوند ، کاش دوباره در کنار هم بنشینیم ،

دست در دستان هم بگذاریم و از قلبهایمان برای هم بگوییم!

تو بگویی که دوستت دارم ، و من بگویم برایت میمیرم!

تو بگویی که مرا تنها نگذار  و من اشک بریزم!

شنیدن درد دلهایت ، راه رفتن در کنارت آرزوییست همیشگی!

گرچه دلم میخواهد همیشه در کنارم باشی اما روزگار چنین نمیخواهد و

من به همان چند لحظه در کنار تو بودن نیز قانعم!

تو چه هستی و چه کردی با من که اینگونه دیوانه ی تو هستم!

هر چه هستی برای من مقدسی ، هر چه از تو بگویم ، باز هم باید بگویم!

بگویم که مثل تو در این دنیا نیست، عشق تو جز قلب من، در قلب دیگری نیست!

ای خدا ، آه ای خدای من ، او را از من نگیر که من ، بدون او میمیرم!

دیدن عکسهایت ، شنیدن صدایت ، تکرار لحظه های در کنار تو بودن است!

هنوز با آهنگ دلنشین عشق ، همان آهنگی که تو را آرام میکند ، آرامم!

پس با آرامشی که دارم ، در حالی که عکسهایت را در دست دارم

میگویم که دوستت دارم ای عزیزتر از جانم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد