تنها تویی در آسمان قلبم

تنها تویی در آسمان قلبم
که مثل ستاره میدرخشی در شبهای تیره و تارم
که هر سحرگاه مثل خورشید طلوع میکنی در دل قلب عاشقم
با طلوع تو ای خورشید من ، غمی دیگر در دلم نیست
احساس آرامش میکنم وقتی که تو نورانی کرده ای سرزمین قلبم را
تنها تویی در آسمان قلبم
که مثل پرنده ای پرواز میکنی در قلبم
اوج میگیری در آسمان آبی احساسم ومرا به بالاترین نقطه ی عشق میرسانی
تنها تویی در آسمان قلبم
تویی که مثل باران میباری بر کویر تشنه ی قلب عاشقم و
عاشقتر میکنی مرا با طراوت قطره های مهربانت
تنها تویی در سرزمین احساسم
تویی که هر لحظه قدم برمیداری بر خاک دلم
از جنس عشق میشود خاک این سرزمینیکه روزگاری بود هیچ رهگذری از آن عبور نمیکرد
آری روزگاری بود که هیچ ستاره ای در آسمان قلبم نمیدرخشید
هیچ خورشیدی طلوع نمیکرد
تنهایی بود و تنهایی ، آمدی و گفتی که از جنس مایی
عشق را میشناسی ، همیشه با ما می مانی
من و قلبم نیز تو را باور کردیم
در آسمان آبی احساس جشن عشق را برپا کردیم...
تنها تویی در قلب پر از احساسم
تنها تو خواهی ماند در آسمان قلبم

نظرات 8 + ارسال نظر
fafa دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ق.ظ

salam,vaghan bhet tabrik migam,nevshtehat vaghan zibast,bazi az neveshtehat tamame ehsasye ke man be eshgham daram...bazi az neveshtehato too facbookam gozashtam albate ba esme khodet age iradi nadare....omidvaram hamishe shad o sabz bashi

صدف پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.nilofari.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
وبت بسیار زیباست.
اگه اشکالی نداره اجازه بده با اسم انتخابی خودت لینکت کنم.
بهم سر بزن.
موفق باشی.

ساحل نشین اشک شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://hamnafasebaran.blogfa.com/

سلام دوست عزیز وب جالبی داری نوشته هات قشنگن. با اجازت من با نام دفتر عشق لینکت کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی اگه دوست داشتی با نام ساحل نشین اشک لینکم کن ممنون

سمیرا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://samira-18.blogfa.com

سلام
مثل همیشه خیلی زیبا بود.
خوشحال میشم شعر جدیدمو بخونی.
راستی تو مدیر برنامه حمید طالب زاده ای؟

farima سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام وب قشنگی داری دوست عزیز.ب منم سربزن

بیتا شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام دکلمه هاتون فوق العاده بود ولی نتونستم دانلودشون کنم به هر حال موفق باشید.

هستی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

وبتون عااااااااااااااالیه
فوق العادس........
وقتی داشتم مطالبشو می خوندم فقط گریه کردم.......

نسرین دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 ب.ظ

واقعا زیبا بود تبریک میگم خیلی با احساس بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد