راز به تو رسیدن

از تو گذشتم ، تا به عشق برسم !

از عشق نگذشتم ، تا به قلبت برسم!

تو را در میان آغوش خویش فشردم تا به احساسم برسم!

از احساس خود گذشتم ، تا احساس تو را حس کنم!

اشکهایم را فدای نگاه زیبایت کردم تا به اوج آرامش برسم !

از آرامشم گذشتم ،تا تو را آرام کنم!

تو را آرام کردم و خودم را پریشان !

از پریشانی خود گذشتم تا تو را آزار ندهم !

گفتم فدای تو و عشق پاکت !

عشقم را فدایت کردم تا باور کنی !

از باور خود گذشتم و به تو ایمان آوردم !

به تو ایمان آوردم و تو مرا درک نکردی!

گفتم دوستت دارم ، تا باور کنی که به عشق تو زنده ام!

از جان خود گذشتم تا باور کنی خیلی دوستت دارم!

باور نکردی و دلم شکست ، شکست اما تو صدای فریاد دلم را نشنیدی!

از دل شکسته ام گذشتم و باز در حسرت باور تو نشستم!    

و اینبار از خودم گذشتم تا به تو برسم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد