رویای دلتنگی

دلم برایت تنگ شده است

دلم برای دیدن چشمهای قشنگت تنگ شده است!

دلتنگی هایم همیشگیست !

اشکهای روی گونه ام تمام نشدنیست!

حالا دیگر حتی گرفتن دستهایت یکی از آرزوهای من است!

در آغوش گرفتنت رویای شیرین من است!

رویایی که در سر دارم قشنگترین صحنه زندگی من است!

تو نمیدانی که آنچه در دل دارم درد چند ساله ی من است!

تو نمیدانی که بودنت بهانه ای برای بودن من است!

پس بدان و بمان با منی که بی تو ، حتی یک لحظه نیز نمیتوانم 

بی تو بودن را تحمل کنم!

آن زمان که عاشق شدم ، آن لحظه که تو به قلبم آمدی ، 

قلبم تا ابد مال تو شد و نفس کشیدنم به شرط بودن تو شد!

آری حالا که تو هستی ، دلتنگی نیز با من است، سخت است دور از تو بودن 

تحمل این درد کار من است!

هر لحظه که نفس میکشم ، عاشقتر میشوم ، 

هر چه با تو می مانم تشنه تر میشوم!

تشنه ی گرفتن دستهای گرمت ، تشنه ی بوسیدن گونه ی مهربانت!

دلم برایت تنگ شده عزیزم ، دلم تنها تو را میخواهد عزیزم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد