عشق یعنی تو!

با تو بودن به من درس عشق را آموخت !

با تو بودن وفادار ماندن را برایم معنا کرد !

اینک قلبی دارم سرشار از محبت و عشق ، که همچو چشمه در وجود گرمت میجوشد!

تو را که دارم ، زندگی مال من است ، حالا که عاشقم ،  همه ی قلبت 

در اختیار من است!

صدای گرمت آرامش وجود من است ، راز قلبهای ما کلام جاودانه ی عشق است!

با تو بودن یعنی یک عمر به عشق تو زنده بودن !

میگویند دنیا دو روز است ، حالا که تو مال منی ، دنیا برایم همیشگیست !

از آن لحظه که تو آمدی ، یک لحظه نیز احساس تنهایی نکرده ام ، 

دیگر غمی نیست در قلبم ، همه ی قلبم را عشق تو فرا گرفته است !

چه آرامشی دارم ، این زندگی را تنها با تو میخواهم ، بی تو بودن را هیچگاه ، 

حتی یک لحظه نیز باور ندارم!

آهنگ زندگی ام صدای نفسهای تو است ، نفسهای تو تضمین 

یک عمر زنده بودن من است!

عشق یعنی تو ، جز تو در قلبم کسی جایی ندارد ، با تو یکرنگ هستم ، 

دو رنگی در عشق معنایی ندارد!

یک قلب دارم ، تو را دارم و یک احساس زیبا ، احساسم را تقدیم به قلبم میکنم ،

تا ابراز کند به تو یک دنیا محبت و وفا!

تو به من ثابت کردی که بهترینی ، دیگر به انتظار شکست نمی نشینم، 

ایمان آورده ام به تو ، دیگر به استقبال تنهایی نمیروم!

با تو بودن به من آموخت که تا نفس در سینه دارم ، دوستت دارم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد